مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-07اقتصادي

وزیر کار: واحدهای صنعتی، محصولات با ارزش افزوده بالا تولید کنند


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: واحدهای صنعتی و اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه بر تولید محصولاتی که ارزش افزوده بالاتر و با مزیت های کشور تطابق بیشتری دارد تمرکز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز در آیین رونمایی از محصولات جدید پتروشیمی در شهرستان ری اظهار کرد: امروز هفت محصول جدید پتروشیمی در صنف روغن های موتور، گیربکس و دیزل رونمایی و عرضه آن در بازار آغاز شد که مطابق با استانداردهای ملی  و بین المللی هستند.

  وی گفت: این محصولات هم سطح با بالاترین استانداردهای ملی و بین المللی، تجاری سازی شده و با پایه شیمایی آلی می باشد، که بر خلاف محصولات معدنی دوستدار محیط زیست هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه محصولات جدید از امروز وارد بازار می شود، گفت: تلاش می کنیم بازدهی این مجموعه افزایش یافته و سرمایه گذاری های بیشتری نیز در این زمینه انجام شود و در آمدهای داخلی و صادراتی این شرکت نیز افزایش یابد.

   عبدالملکی تاکید کرد: واحدهای صنعتی و اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه بر تولید محصولاتی که ارزش افزوده بالاتر و با مزیت های کشور تطابق بیشتری دارد تمرکز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: واحدهای صنعتی، محصولات با ارزش افزوده بالا تولید کنند

وزیر کار: واحدهای صنعتی، محصولات با ارزش افزوده بالا تولید کنند