مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-07اقتصادي

ضایعاتی های غیر مجاز در چهارباغ تعطیل خواهند شد


هماهنگی های لازم با دستگاه های قضایی و انتظامی انجام شده و به زودی ضایعاتی های غیرمجازدر سطح شهر چهارباغ اعمال قانون خواهند شد.

- محمدرضا قربانی، شهردار چهارباغ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: درراستای صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی، مراکز غیر مجاز خرید وفروش ضایعات در سطح شهر و نواحی تعطیل خواهند شد.

قربانی افزود: مراکز غیر مجاز خرید و فروش ضایعات با ایجادشغل کاذب و مخدوش کردن سیمای شهری،آسیب زیست محیطی برای شهر و شهروندان به وجود می آورند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: وجود گسترده ضایعاتی های غیر مجاز باعث ایجاد نارضایتی در شهر و افزایش بار روانی منفی در جامعه شده و مدیریت شهری در راستای توجه به نارضایتی شهروندان، برخورد قانونی با این مراکز را در دستور کار قرار داده است.

شهردارچهارباغ ادامه داد: در برخی از ضایعاتی های غیر مجاز ناهنجاری های اجتماعی و خرید و فروش مال غیر رخ می دهد و وظیفه مدیریت شهری است برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی نسبت به برخورد قانونی بااین مراکز اقدام نماید.

قربانی تاکید کرد: هماهنگی های لازم با دستگاه های قضایی و انتظامی انجام شده و به زودی ضایعاتی های غیرمجازدر سطح شهر چهارباغ اعمال قانون خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضایعاتی های غیر مجاز در چهارباغ تعطیل خواهند شد

ضایعاتی های غیر مجاز در چهارباغ تعطیل خواهند شد