مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-07سياسي

امکان گفت وگوی دانش آموزان با رییس جمهور از طریق شبکه شاد


مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش روند ارسال فیلم های دو دقیقه ای بخش گفت و گو با رییس جمهوری پرسش مهر ریاست جمهوری را اعلام کرد.

- مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش روند ارسال فیلم های دو دقیقه ای بخش گفت و گو با رییس جمهوری پرسش مهر ریاست جمهوری را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رمضانی با اشاره به این که امکان ارسال فیلم های بخش گفتگو با رییس جمهور در برنامه شاد فعال شده است، جزییات آن را تشریح کرد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن بخشی به عنوان گفتگو با رییس جمهور در بیست و دومین فراخوان پرسش مهر با موضوع ایران قوی ، گفت: دانش آموزان با ورود به بخش دانش آموزی خود در برنامه شاد، گزینه مربوط به گفتگو با رییس جمهور را مشاهده خواهند کرد که با انتخاب آن وارد دستیار(بات) دریافت فیلم خواهند شد.

رمضانی افزود: در بات، هر دانش آموز ملزم به ورود کد ملی و شماره تلفن ثابت/ همراه با کد شهرستان خواهد بود و بعد از تأیید کد ملی امکان ارسال فیلم گفت وگو با رییس جمهور فراهم می شود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی،گفت: فیلم ارسالی باید با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری، یعنی ایران قوی چه ویژگی هایی دارد ؟ و نقش دانش آموزان در شکل گیری ایران قوی چیست ؟ و مدت زمان حداکثر دو دقیقه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان گفت وگوی دانش آموزان با رییس جمهور از طریق شبکه شاد

امکان گفت وگوی دانش آموزان با رییس جمهور از طریق شبکه شاد