مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-07سياسي

هنوز قلب دانشگاهیان برای تحقق ارزش های انسانی می تپد


رییس دانشگاه شهید بهشتی طی پیامی، فرا رسیدن 16 آذر ماه، روز دانشجو را به همه دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تبریک دکتر علیرضا زالی به مناسبت روز دانشجو به شرح ذیل است: نامگذاری شانزدهم آذرماه به عنوان روز دانشجو در تقویم سیاسی و اجتماعی کشور فرصت مغتنمی است برای دانشجویان تا به تاسی از شهیدان احمدقندچی، مصطفی بزرگ نیا و شریعت رضوی، حضور مسئولانه خود را در جامعه به منصه ظهور برسانند.

امروز، پس از گذشت قریب به دو سال مبارزه نفسگیر با کرونا، به خود می بالیم برای تعلیم و تربیت دانشجویانی که با توجه هرچه تمام به مسئولیت اجتماعی خود به عنوان فرزندان این مرز و بوم، آنچه در توان داشتند را با خدمت به همنوعان در عرصه های مختلف بهداشتی و درمانی در طبق اخلاص نهادند و سرافرازانه از این آزمون سخت ملی بیرون آمدند.

مسئولیت پذیری، نوع دوستی و تلاش های بی چشمداشت و شبانه روزی دانشجویان علوم پزشکی در میدان نبرد با کرونا و نیز همیاری در واکسیناسیون عمومی مردم بار دیگر ثابت کرد که اگرچه در روزگاری دور، سنگ فرش های دانشکده فنی دانشگاه تهران به خون سه دانشجوی عدالت طلب رنگین شد، اما هنوز قلب دانشگاه و دانشگاهیان برای تحقق والاترین ارزش های انسانی می تپد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز قلب دانشگاهیان برای تحقق ارزش های انسانی می تپد

هنوز قلب دانشگاهیان برای تحقق ارزش های انسانی می تپد