مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-07اقتصادي

کانتینرهای لوازم خانگی بوش باید مرجوع شود


قسمت اعظم لوازم خانگی بوش در سال 99 وارد کشور شده و به نظر گمرک این کالا یا باید طی فرصت سه ماهه ای که به مالک داده می شود از کشور خارج و یا متروکه شود.

- به نقل از صدا و سیما، مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر بانک مرکزی و وزارت صمت باید مدارک مورد ادعای مالک کالا برای ورود این کانتینرهای لوازم خانگی بوش را به قوه قضاییه ارائه دهند، اما تاکنون پاسخ محکمی از این دستگاه برای گمرک و قوه قضاییه ارسال نشده است.

وی ادامه داد: گمرک معتقد است دلیلی برای ورود این کالا به کشور وجود ندارد.

چرا که قسمت اعظم این لوازم خانگی در سال 99 وارد کشور شده و به نظر گمرک این کالا یا باید طی فرصت سه ماهه ای که به مالک داده می شود از کشور خارج شود و یا متروکه گردد.

ارونقی گفت: در حال حاضر نتیجه این پرونده در مراجع ذیصلاح در حال رسیدگی است و گمرک منتظر ابلاغ حکم قوه قضاییه می باشد تا یا فرصت سه ماهه برای مالک تعیین شود و یا کالا ضبط گردد.

معاون فنی گمرک درباره ماجرای بیش بود ارزش کره های صادراتی افزود: متأسفانه در فضای مجازی کمی بر روی این خبر اقرار شده است، اما ماجرای اصلی این است که گمرک براساس وظیفه باید اظهارنامه های مربوط به کالاهایی که با ارز ترجیحی وارد کشور می شوند را علاوه بر تشریفاتی که در زمان ترخیص انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانتینرهای لوازم خانگی بوش باید مرجوع شود

کانتینرهای لوازم خانگی بوش باید مرجوع شود