مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-07سياسي

اعلام اسامی دانش آموزان برگزیده جشنواره خوارزمی


تعداد 241 طرح به مرحله مصاحبه دعوت شدند و در نهایت 71 طرح به مرحله داوری وزارت علوم راه یافتند که از این بین 31 طرح شامل 41 نفر دانش آموز از استان های مختلف کشور به عنوان برگزیدگان نهایی جشنواره بیست و سوم انتخاب شدند.

- از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، اسامی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش آموزی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیأت داوران وزارت علوم 31 طرح شامل: 41 نفر از دانش آموزان استان های مختلف کشور را به عنوان برگزیدگان نهایی جشنواره بیست و سوم انتخاب کردند.

بر اساس این گزارش، تعداد 2 هزار و 363 طرح از مناطق مختلف کشور که غالباً طرح هایی با رویکرد رفع نیازها و مسائل زیست بوم منطقه جغرافیایی شرکت کنندگان بود، ارائه شد.

که پس از بررسی های علمی دقیق و 31 طرح به عنوان طرح های برگزیده اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر این اساس، تعداد 241 طرح به مرحله مصاحبه دعوت شدند و در نهایت 71 طرح به مرحله داوری وزارت علوم راه یافتند که از این بین 31 طرح شامل 41 نفر دانش آموز از استان های مختلف کشور به عنوان برگزیدگان نهایی جشنواره بیست و سوم انتخاب شدند.

شایان ذکر است، نوآوری، کاربرد و حل مسأله، ارزش و مستندسازی علمی و پژوهشی، و به کارگیری روش های کیفی و کمی در داوری، از شاخص های اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی دانش آموزان برگزیده جشنواره خوارزمی

اعلام اسامی دانش آموزان برگزیده جشنواره خوارزمی