مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-07اجتماعي

آغاز عملیات هرس بیش از 50 هزار اصله درخت در منطقه 13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، دکترعلی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به آغاز عملیات هرس 50 هزار اصله درخت محدوده گفت: - با هدف حفاظت از فضای سبز شهری، عملیات هرس بیش از 50 هزار اصله درخت با نظارت و رعایت نکات فنی لازم از سوی اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، دکترعلی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به آغاز عملیات هرس 50 هزار اصله درخت محدوده گفت: با توجه به فرارسیدن نوبت هرس، این عملیات به منظور جوان سازی و حفظ فرم مناسب درختان با اولویت بزرگراه ها و خیابان های اصلی منطقه و با رعایت کامل موارد ایمنی در دست اجراست.

او اهداف مهم این عملیات را ارتقای زیبایی بصری شهری همراه با رفع مزاحمت های ترافیکی برای تردد در سطح معابر و همچنین آشکار سازی تابلو های ترافیکی برشمرد.

شهردار منطقه13 ادامه داد: همزمان با آغاز فصل هرس درختان، کلاس آموزشی هرس ویژه کارگران فضای سبز توسط کارشناسان مرکز تام برگزار و نظارت و پایش روزانه و مستمر مسیر های تعیین شده هرس به منظور بررسی الزامات مناسب و اجرای درست این عملیات در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات هرس بیش از 50 هزار اصله درخت در منطقه 13

آغاز عملیات هرس بیش از 50 هزار اصله درخت در منطقه 13