مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-07سياسي

بررسی فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی در نشست روشنگری پارس آباد


به مناسبت 16 آذر، نشست روشنگری و بصیرت افزایی به همت کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی اصغر عادلی، مسؤول پلیس فتا شهرستان پارس آباد بعدازظهر امروز در نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع فضای مجازی اظهار کرد: دست یابی آسان به آخرین اطلاعات، جذابیت و تنوع، آزادی اطلاعات و ارتباطات،کاهش هزینه های اقتصادی و اجتماعی،گسترش عدالت رسانه ای،گسترش تعاملات و تبادل نظرها با سرعت بسیار بالا از جمله فرصت های این فضا است.

وی با بیان تهدیدات فضای مجازی افزود: ایجاد شکاف در بین نسل ها و اختلاف سطح آگاهی، اتلاف عمر و اختلال در مدیریت زمان، وابستگی بیش از حد به رسانه در حد اعتیاد، کاهش ارتباطات عاطفی و تعاملات فرد به فرد و رو در رو، دور شدن از واقعیت ها و خیال پردازی، ابتلا به افسردگی و اختلال در خواب، نفوذ در حریم خصوصی افراد و افزایش فریب و رشد جرایم و خشونت از جمله تهدیدات این فضا است.

فضای مجازی با برنامه ریزی دقیق خانواده ها به محیطی امن تبدیل می شود اشرف دادده، مسؤول بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد نیز در این جلسه بیان کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را می توان با برنامه ریزی دقیق خانواده ها به محیطی امن برای فرزندان تبدیل کرد که در این راستا خانواده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی در نشست روشنگری پارس آباد

بررسی فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی در نشست روشنگری پارس آباد