مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-07دانش

دانشجویان امروز خود را فارغ التحصیل بیکار ندانند


در نشست روز دانشجو در دانشگاه پیام نور ایلام عنوان شد که دانشجویان از همین الان خود را فارغ التحصیل بیکار ندانند و خود را برای آینده ای بهتر آماده کنند.

- دکتر عباس سهراب زاده در مراسم روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان فعال دانشگاه پیام نور استان ، در سالن اندیشه ی این دانشگاه، اظهار کرد: دانشجویانی که هوش بیشتری دارند جدیت و تلاش کنند تا امثال دکتر مطهری و دکتر قریب بیشتر داشته باشیم، وقتی به محیط دانشگاه وارد شدیم با راهنمایی اساتید، دانش را بجوییم و این امر نیازمند تغییر نگاه به کتاب و مدرس است که فقط مدرک نگیریم بلکه به دنبال علم باشیم.

وی گفت: اطلاعات از طریق اینترنت بالا می رود ولی دانش محسوب نمی شود مصداق این امر دکتر مصدق است که اگر خاطرات ایشان مطالعه شود می بینید که با چه تلاش و کوششی برای کسب علم اقدام کرده است.

بنابراین باید دانشگاه فضا و محیط را برای کسب علم فراهم کرد و دانشجو نیز جوینده ی آن باشد.

رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام در خصوص گام دوم انقلاب به دانشجویان گفت: گام اول با وقوع انقلاب، جنگ تحمیلی، مشکلات و مباحث اقتصادی و سیاسی و اجتماعی گذشت در گام دوم انقلاب و براساس توصیه های رهبری به دانشگاه به عنوان بخش مهمی از جامعه اشاره کرده و تاکید بر علم آموختن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان امروز خود را فارغ التحصیل بیکار ندانند

دانشجویان امروز خود را فارغ التحصیل بیکار ندانند