مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-07اقتصادي

ساخت بیش از 32 هزار واحد مسکونی در ایلام


بر اساس برنامه جامع مسکن که به استان ها ابلاغ شده سهمیه ای که در طول این چهار سال برای استان ایلام اختصاص داده شده 32 هزار و 601 واحد است.

- عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: دولت مکلف شده که حداقل سالانه یک میلیون واحد مسکونی و در بازه زمانی چهار ساله، چهار میلیون مسکن را در سطح کشور بسازند و در اختیار اقشار هدف قرار دهند.

وی افزود: بر اساس برنامه جامع مسکن که به استان ها ابلاغ شده سهمیه ای که در طول این چهار سال برای استان ایلام اختصاص داده شده 32 هزار و 601 واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تصریح کرد: از این تعداد هشت هزار واحد در طول چهار سال سهمیه بنیاد مسکن است که در روستاها باید ساخته شود؛ قرار شده از این سهمیه 32 هزار و 601 واحدی، پنج هزار و 730 واحد نیز توسط بخش خصوص ساخته شود.

بهادری افزود: همچنین چهار هزار و 296 واحد مسکونی در محلات مورد هدف بازآفرینی شهری و بافت فرسوده در قالب تسهیلات کم بهره ساخته می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تاکنون حدود 20 هزار و 490 نفر در استان ایلام برای طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد سه هزار و 886 نفر حائز شرایط اولیه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیش از 32 هزار واحد مسکونی در ایلام

ساخت بیش از 32 هزار واحد مسکونی در ایلام