مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-07فناوري

اتصال روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت تا پایان 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات امروز با حضور در مجلس درباره برنامه این وزارتخانه برای توسعه ارتباطات در کشور، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده، حدود 19 درصد از روستا های بالای 20 خانوار کشور یا به اینترنت دسترسی ندارند، یا نحوه اتصال شان بسیار بی کیفیت است که تا پایان 1401 همه این روستا ها به اینترنت متصل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات امروز با حضور در مجلس درباره برنامه این وزارتخانه برای توسعه ارتباطات در کشور، افزود: بر اساس آخرین ارزیابی های صورت گرفته، حدود 81 درصد از روستا های کشور به اینترنت دسترسی دارند هرچند آماری که به ما تحویل دادند 90 درصد بود.

اما ارزیابی های انجام شده نشان داد بسیاری از روستا ها کیفیت مناسبی ندارند و به علت مستهلک شدن زیرساخت ها به اینترنت مناسبی دسترسی ندارند و باید برای آن ها نیز فکر کرد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: اکنون 7 هزارو 451 روستا داریم که کیفیت اینترنت آن ها اصلا مناسب نیست و 4 هزار و 500 روستا اصلا به اینترنت دسترسی ندارند و امکان برقراری ارتباطات نیز فراهم نیست.

برای رفع این مشکلات، برنامه ریزی های دقیقی انجام داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت تا پایان 1401

اتصال روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت تا پایان 1401