مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-07سياسي

مسئول تربیت سازمان بسیج: ساده انگاری عامل شکست در جنگ نرم است


مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که بصیرت افزایی از جمله الزامات اجرایی برای پیروزی در جنگ نرم است، گفت: نمی توان با ساده انگاری وارد عرصه جنگ نرم با دشمن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام احسان رضایی در جریان سفر خود به این استان، صبح امروز در جمع حلقه صالحین دانشجویان یزدی، دوران دانشجویی را فرصت مناسبی برای روشنگری و بصیرت افزایی دانست و اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دانشجویان مستضعفین در ادامه با بیان این که مقابله با دشمنان در جنگ نرم باید عقلانی و توام با حکمت باشد و نمی توان با ساده انگاری وارده عرصه جنگ نرم شد، گفت: متأسفانه این مهم در برخی مواقع فراموش شده و یا آن طور که باید جدی گرفته نشده است.

رضایی کلان نگری را از دیگر الزامات اجرایی و برنامه ریزی برای پیروزی در جنگ نرم دانست و بیان کرد: نباید در جزییات بمانیم باید مساله محور باشیم و گره های ذهنی افراد را با منطق و استدالال دقیق باز کنیم.

وی توجه به مسایل معنوی را از دیگر اصول جدی برای توسعه راهبردهای انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: کسی که وارد این عرصه می شود باید دین را بشناسد شناخت کافی از اسلام ،انقلاب و نظام سیاسی انقلاب ایران داشته باشد تا در گرداب و حوادث دچار تزلزل نشود ،اگر فردی اشتباهی کرد و ایرادی بر او وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول تربیت سازمان بسیج: ساده انگاری عامل شکست در جنگ نرم است

مسئول تربیت سازمان بسیج: ساده انگاری عامل شکست در جنگ نرم است