مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-07سياسي

دانشجو سرچشمه تحقق دیپلماسی فعال علم و فناوری در جهان اسلام است


شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در پیامی به مناسبت روزدانشجو اعلام کرد: دانشجو می تواند سرچشمه تحقق دیپلماسی فعال علم و فناوری در جهان اسلام و رشد و تقویت همکاری و همیاری در این عرصه باشد.

- ، شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام با صدور پیامی به مناسبت شانزدهم آذرماه روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای والامقام جنبش دانشجویی مسلمان ایران را گرامیداشت.

متن پیام به این شرح است: بسمه تعالی طَلَبُ العِلمِ فَریضَهٌ عَلی کُلِّ مُسلِمٍ و مُسلِمَهٍ شانزدهم آذرماه روز ایستادگی جنبش دانشجویی در برابر استبداد و استعمار و نماد روحیه حماسی، حق طلبی و بصیرت شهدای والامقام، مصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و آذر شریعت رضوی گرامی باد.

بی تردید امروزه جایگاه ممتاز دانشگاه در جامعه از نهاد اشاعه و ترویج علم فراتر رفته است و این مکان مقدس خاستگاه پیدایش تحولات و تفکر ناب آرمانگرایی، تحول آفرینی و عدالت خواهی است و بر این باوریم که دانشجو می تواند سرچشمه تحقق دیپلماسی فعال علم و فناوری در جهان اسلام و رشد و تقویت همکاری و همیاری در این عرصه باشد.

شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام ضمن پاس داشت یاد و خاطره شهدای جنبش دانشجویی مسلمان ایران، بار دیگر خردمندی و روحیه سرشار از پرسشگری دانشجویان گرانقدر را ارج می نهد و رشد و تعالی همراه با تقویت روحیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو سرچشمه تحقق دیپلماسی فعال علم و فناوری در جهان اسلام است

دانشجو سرچشمه تحقق دیپلماسی فعال علم و فناوری در جهان اسلام است