مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-07سياسي

روز دانشجو، نماد شجاعت، پایمردی و از خود گذشتگی دانشجویان است


این روز، نماد شجاعت، پایمردی و از خود گذشتگی دانشجویانی است که با تکیه بر روحیه آزادی خواهی، استقلال طلبی و استکبارستیزی با نثار جان خویش وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اثبات کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی این روز، نماد شجاعت، پایمردی و از خود گذشتگی دانشجویانی است که با تکیه بر روحیه آزادی خواهی، استقلال طلبی و استکبارستیزی با نثار جان خویش وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اثبات کردند.

دکتر محمد علی کیانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی ضمن تبریک 16آذر روز دانشجو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای دانشجو به ویژه سه دانشجوی شهید دانشگاه تهران، مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ نیا، آورده است: در طول این دهه ها، جنبش دانشجویی همواره در کانونِ حرکت های پیشرو و امیدبخش جامعه بوده است و با نقش آفرینی دانشجویان، حیات تاریخی ما در روزگار معاصر معنا و جلوه هایی تازه یافته است.

جنبش دانشجویی، در تکاپوی آرمان خواهی و استبدادستیزی، خون های بسیاری را در میدان مبارزه برای آزادی و استقلال میهن مان تقدیم کرده و با جان فشانی دانشجویان فداکار و آگاه، گذر از راه های دشوار استبداد و سلطه ممکن شده است.

16 آذر که به حق به عنوان روز دانشجو نام گذاری شده است، یادآور رسالتی است که تمسک به آن به نهضت اصیل دانشجویی، هویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجو، نماد شجاعت، پایمردی و از خود گذشتگی دانشجویان است

روز دانشجو، نماد شجاعت، پایمردی و از خود گذشتگی دانشجویان است