مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-07سياسي

قوه قضاییه برای رفع موانع تولید در کنار دولت است


معاون قضایی دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه همه برای حمایت از تولید و رفع موانع مسئول هستیم، گفت: قوه قضاییه در کنار دولت به دنبال کمک برای رفع موانع تولید است.

- ، سعید عمرانی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از انبارهای کالاهای تجاری و متروکه منطقه ویژه اقتصادی سهلان در آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: همه ما مسئول هستیم تا برای کمک به تولید موانعی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن تاکید داشتند، رفع کنیم.

وی با اشاره به وجود ماشین آلات صنعتی و خودروهای سنگین در گمرکات کشور، اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت های قانونی در راستای ترخیص این ماشین آلات استفاده شود چرا که ترخیص هرچه سریع تر این ماشین آلات می تواند موجب اشتغال زایی برای تعدادی از افراد شود.

عمرانی ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده خودروهای سنگین وارداتی موجود در انبارهای گمرک با طی مسیرهای قانونی وارد شده است، اما به دلیل برخی اشکالات به خصوص گرفتن کد ساتنا ترخیص نشده اند، باید بانک مرکزی هر چه سریع تر با تخصیص کدها مسیر ورود خودروها به ناوگان حمل و نقل را تسهیل کند.

وی یادآور شد: تقویت ناوگان حمل و نقل و ترابری کشور یکی از نیازهای اساسی بوده و باید راهکارهایی مناسب برای رفع مشکلات و موانع ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه برای رفع موانع تولید در کنار دولت است

قوه قضاییه برای رفع موانع تولید در کنار دولت است