مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-07اقتصادي

کشف 63 میلیارد ریال قاچاق کالا در مرزهای استان کردستان


فرمانده مرزبانی استان کردستان از اجرای طرح عملیاتی رعد 6 و کشف 63 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای استان خبر داد.

- سرهنگ محمدعارف سپهری در گفت وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق، طرح عملیاتی رعد 6 در مرزهایی حوزه بانه و مریوان اجرا و توفیقات چشمگیری در این زمینه کسب شد.

وی افزود: مرزبانان در اجرای طرح رعد 6 موفق شدند، 77 دستگاه استخراج ارز دیجیتال، 568 راس دام سبک و سنگین، 38 هزار و 674 لیتر سوخت، دو هزار و 180 ثوب البسه، 99 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 168 دستگاه کارتخوان، 550 قطعه تجهیزات تلفن همراه و سایر اقلام از قاچاقچیان کشف کنند.

سرهنگ سپهری با اشاره به دستگیری 33 قاچاقچی و توقیف 18 دستگاه خودرو، عنوان کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 63 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان کردستان در پایان بر عزم جدی مرزبانان استان در مقابله با قاچاق کالا اشاره و خاطر نشان کرد: در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و تحقق شعار سال 1400 تحت عنوان سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مرزبانان استان آماده انجام هرگونه ماموریت و جانفشانی در این زمینه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 63 میلیارد ریال قاچاق کالا در مرزهای استان کردستان

کشف 63 میلیارد ریال قاچاق کالا در مرزهای استان کردستان