مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-07بين الملل

انگلیس، حضور یا بایکوت دیپلماتیک در المپیک پکن را بررسی می کند


معاون نخست وزیر انگلیس امروز (سه شنبه) اعلام کرد، لندن به بررسی حضور یا بایکوت دیپلماتیک در بازی های المپیک و پارالمپیک 2022 زمستانی پکن می پردازد.

- معاون نخست وزیر انگلیس امروز (سه شنبه) اعلام کرد، لندن به بررسی حضور یا بایکوت دیپلماتیک در بازی های المپیک و پارالمپیک 2022 زمستانی پکن می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این اظهارنظر از سوی دومینیک راب، معاون نخست وزیر انگلیس در حالی مطرح شده که مقام های دولت آمریکا قرار است حضور دیپلماتیک را در بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن، چین به خاطر اقدامات مستبدانه و نقض های حقوق بشری این کشور بایکوت کنند.

پکن می گوید، واشنگتن به دنبال ایجاد اخلال و بر هم زدن بازی هاست.

معاون بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس نیز گفت: از من پرسیده شد که آیا به پکن می روم یا نمی روم و ما در زمان مناسب آن را در نظر خواهیم گرفت.

دیروز بود که مقام های واشنگتن اعلام کردند که انتظار دارند متحدان آمریکا رویه بایکوت دیپلماتیک بازی های المپیک پکن را در نظر بگیرند.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته بود: هنگامی که ایالات متحده صحبت می کند، زمانی که اقدام می کند، جهان گوش می دهد؛ همانطور که ما بارها در زمینه اوضاع در سین کیانگ انجام داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس، حضور یا بایکوت دیپلماتیک در المپیک پکن را بررسی می کند

انگلیس، حضور یا بایکوت دیپلماتیک در المپیک پکن را بررسی می کند