مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-07فناوري

طرح دیجی پی برای قدردانی از کاربران این اپلیکیشن به مناسبت یلدا


دیجی پی در جشنواره یلدای امسال، به ازای هر تراکنش، شانس شرکت در قرعه کشی برای آیفون 13، موبایل سامسونگ و جوایز هیجان انگیز دیگر به کاربران می دهد.

- دیجی پی در جشنواره یلدای امسال، به ازای هر تراکنش، شانس شرکت در قرعه کشی برای آیفون 13، موبایل سامسونگ و جوایز هیجان انگیز دیگر به کاربران می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام دیجی پی، این شرکت ارائه کننده خدمات فین تک، به مناسبت یلدای 1400 جشنواره ای برای قدردانی از کاربرانی که تراکنش های خود را در اپلیکیشن انجام می دهند طراحی کرده است.

طی آن، از روز 10 تا 30 آذر، می توانید به ازای هر تراکنشی که با اپلیکیشن دیجی پی انجام می دهید، یک شانس شرکت در قرعه کشی دریافت کنید.

در این جشنواره، یک آیفون 13 به ارزش حدود 30میلیون تومان، یک دستگاه گوشی سامسونگ، مدل Galaxy A52s 5G به ارزش بیش از 10میلیون تومان و جوایز هیجان انگیز دیگر به برندگان خوش شانس اعطا می شوند.

سایر جوایز جشنواره یلدای دیجی پی عبارت اند از: · اشتراک یک ماهه دیجی پلاس یک ماهه به 100 نفر · پرداخت تمام قبوض (تلفن، آب، برق، گاز) به مدت 1 سال تمام به 5 نفر · پرداخت کرایه تاکسی به مدت 1 سال تمام به 5 نفر · بسته اینترنتی به مدت 1 سال تمام به 20 · شارژ موبایل به مدت 1 سال تمام به 20 نفر این جشنواره ویژه کاربران دیجی پی است که تراکنش های مالی روزانه خود شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دیجی پی برای قدردانی از کاربران این اپلیکیشن به مناسبت یلدا

طرح دیجی پی برای قدردانی از کاربران این اپلیکیشن به مناسبت یلدا