مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-07سياسي

شورای شهر زنجان در آستانه انحلال/ انتخاب شهردار زنجان با مشکل مواجه شده است


عضو شورای شهر زنجان با اشاره به انحصارطلبی پنج عضو شورا در انتخاب شهردار برای زنجان گفت: اگر این اعضا، از روش خود کوتاه نیایند، چهار عضو شورا روند قانونی برای انحلال را آغاز خواهند کرد.

- حجت الاسلام اسحاق اسماعیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از بروز مشکل در انتخاب شهردار بعد از رد گزینه قبلی شورای شهر شهر خبر داد و اظهار کرد: پنج نفر از اعضای شورا برای انتخاب گزینه بعدی با چهار نفر بعدی هیچ مشورتی نکرده و گزینه ای را معرفی کردند.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه به نظر می رسد پنج نفر از اعضای شورای شهر انتصابات را خارج از شورای شهر انجام می دهند و فقط برایش رای گیری به شورا می آورند، افزود: این افراد همه اقدامات لازم از جمله تحقیق در مورد گزینه مورد نظر را برای شهرداری زنجان، فقط مختص خود می دانند.

وی تاکید کرد: این افراد فقط گزینه مورد نظر خود را لایق مدیریت شهری می دانند و به توصیه های دیگر اعضای شورا ارزشی قایل نیستند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه پنج عضو شورا بدون مشورت با اعضای دیگر فردی را برای رای گیری به شورای شهر آورده اند و اصرار به رای آوردن گزینه مد نظر دارند، تصریح کرد: این در حالی است که فرد مورد نظر از نظر ما حتی توانایی اداره یک منطقه شهرداری را هم ندارد و در مرحله رای گیری برای سرپرست شهرداری هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر زنجان در آستانه انحلال/ انتخاب شهردار زنجان با مشکل مواجه شده است

شورای شهر زنجان در آستانه انحلال/ انتخاب شهردار زنجان با مشکل مواجه شده است