مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-07سياسي

انتقال آب بین حوضه ای به جز برای تامین آب شرب جفاست


انتقال آب بین حوضه ای به جز تامین آب شرب جفا در حق بیت المال، حقوق مردم و آیندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه شنبه 16 آذرماه) گفت: بعد از کودتای 28 مرداد سال 1332 دانشجویان در اعتراض به سفر نیکسون به ایران علیه سیاست های سلطه جویانه آمریکا به میدان آمدند.

نماینده مردم شهرکرد در شیفته غرب نفوذکرده در دانشگاه ها تلاش کردند بخشی از بدنه جنبش دانشجویی را به تقابل با نظام و همراهی با سیاست های آمریکا در کشور هدایت کنند.

راستینه خاطرنشان کرد: این تلاش ها در فتنه 78 و 88 به اوج خود رسید، فتنه های آمریکایی که به دست احزاب خودفروخته بر ملت تحمیل شد و تا به امروز توبه ای از سردمداران آنها ندیده ایم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این عده امروز نیز در تلاش هستند با کمک همفکران غرب زده خود در دانشگاه ها با ناامید کردن دانشجویان و تشویق آنها جهت خروج از کشور خط خیانت خود به ملت ایران را ادامه دهند.

وی افزود: اولین قدم این است که دانشجویان دغدغه مند گفتمان انقلاب اسلامی به هوش و آگاه باشند، آسان و سرسری از مسائل نگذرند، ما مشکلات بسیاری داریم ولی آنچه به دست آورده ایم غیرتمندانه خودمان با استقلال طلبی و مقاومت به دست آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب بین حوضه ای به جز برای تامین آب شرب جفاست

انتقال آب بین حوضه ای به جز برای تامین آب شرب جفاست