مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-07سياسي

تعداد بازداشتی های اصفهان اعلام شد


سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اینکه در اعتراضات اصفهان چه تعداد از معترضین بازداشت شدند؟ گفت: در ارتباط با تجمع مردم در اصفهان باید بگویم که مردم حق دارند اگر خواسته یا مطالبه ای دارند را به اطلاع مسولان برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ذبیح الله خداییان در نشست خبری امروز (سه شنبه) 16 آذرماه افزود: مردم اصفهان هم تجمع واعتراضاتی را داشتند و چندین روز ادامه داشت و آرام و مسالمت آمیز بود و مشکلی ایجاد نشد و همین تجمع مسالمت آمیز و شعور مردم اصفهان، دشمنان را عصبانی کرد و باعث شد تحت تاثیر دشمنان افرادی در صفوف مردم نفوذ کنند و دست به اغتشاش بزنند.

ما نمی توانیم اسمشان را مردم بگذاریم و آنها اقدام به سلب امنیت مردم و تخریب اموال مردم کردند و مانع طرح صحیح خواسته مردم شدند.

خود مردم اصفهان وارد عمل شدند و با کمک نیروی انتطامی آنرا خاتمه دادند.

وی افزود: 130 نفر بازداشت شده بودند و قرار برایشان صادر شده بودند و برخی بلافاصله آزاد شدند و دیروز هم اکثر آنها آزاد شدند.

جز افرادی که تیراندازی مسلحانه داشتند بقیه با قرار کفالت و وثیقه آزاد شده بودند.

خداییان تاکید کرد: مساله آب اختصاص فقط به اصفهان ندارد و در برخی استان های دیگر ما کمبود آب داریم و مردم توجه داشته باشند اگر آب پشت سد کاهش پیدا کند مسولان باید او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بازداشتی های اصفهان اعلام شد

تعداد بازداشتی های اصفهان اعلام شد