مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-07پزشكي

آغاز نوبت سوم واکسیناسیون افراد بالای 40 سال در استان سمنان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از آغاز نوبت سوم واکسیناسیون کرونا برای افراد 40 سال به بالا از امروز در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اظهار کرد: با توجه به اهمیت واکسیناسیون و پوشش 100 درصدی آن، نوبت سوم واکسیناسیون افراد 40 سال به بالا از امروز در این استان آغاز شد.

وی گفت: تزریق نوبت سوم واکسن کووید-19 برای گروه سنی 40 سال به بالا که سه ماه از زمان واکسن دوم آنان گذشته و واکسن برکت، بهارات و سینوفارم تزریق کرده اند، از امروز در تمام مراکز واکسیناسیون زیرپوشش دانشگاه علوم استان سمنان انجام می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: واکسیناسیون نوبت سوم در ابتدای امر برای کادرهای بهداشتی و درمانی این دانشگاه و افرادی که در معرض ابتلای شدید این بیماری بودند و گروه سنی 60 سال به بالا از 14 مهرماه آغاز شده بود.

قدس ادامه داد: اکنون در مرحله دوم برای افراد 40 سال به بالا واکسیناسیون در نظر گرفته ایم؛ این افراد می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نوبت سوم واکسن خود را دریافت کنند.

وی بیان کرد: همکاران ما در مراکز واکسیناسیون آمادگی کامل برای آگاهی بخشی شهروندان در زمینه واکسیناسیون دارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نوبت سوم واکسیناسیون افراد بالای 40 سال در استان سمنان

آغاز نوبت سوم واکسیناسیون افراد بالای 40 سال در استان سمنان