مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-07اقتصادي

رقابت و شناسایی برترین استارتاپ های استان ها در رویدادفناورانه «اینوتکس پیچ«


«ایمان محمدعلی» دبیر برگزاری رویداد اینوتکس پیچ گفت: در چهارسال گذشته حدود 700 استارتاپ در رویداد اینوتکس پیچ ثبت نام کردند، که توانستیم حدود 15 میلیارد تومان برای آن ها تسهیلات و جذب سرمایه انجام دهیم .

- گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛ در نشست خبری رویداد پنجمین دوره رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس (اینوتکس پیچ) و چهارمین دوره رویداد سیکاپ که با حضور سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022 برگزار شد؛ ایمان محمدعلی مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ توضیحاتی را درخصوص جزییات برگزاری این رویداد ارائه داد.

محمدعلی با اشاره به برگزاری رویدادهایی برای کمک به جذب سرمایه کسب وکارها و استارتاپ هایی که در مناطق محروم کشور هستند گفت: در این راستا در چهارسال گذشته حدود 700 استارتاپ در رویداد اینوتکس پیچ ثبت نام کردند، که توانستیم حدود 15 میلیارد تومان برای آن ها تسهیلات و جذب سرمایه انجام دهیم .

در این رویداد بیش از 200 ساعت برنامه آموزشی، 100 ساعت مشاوره برای استارتاپ ها برگزار شده است تا بتوانند کسب و کار خود را بهتر به بازار معرفی کنند.

دبیر رویداد اینوتکس پیچ در ادامه توضیح داد: رویداد اینوتکس در 24 استان و شهر برگزار شده است و امسال در 6 استان شیراز، زنجان، تهران، قم، کرمانشاه و سمنان برگزار خواهد شد و در اواخر دی ماه اولین رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت و شناسایی برترین استارتاپ های استان ها در رویدادفناورانه «اینوتکس پیچ«

رقابت و شناسایی برترین استارتاپ های استان ها در رویدادفناورانه «اینوتکس پیچ«