مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-07اقتصادي

اولین حراج صنایع دستی استان فارس برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از برگزاری اولین حراج چند اثر فاخر صنایع دستی استان، خبر داد.

- ، هادی شه دوست شیرازی اظهار کرد: استان فارس ویترین گردشگری کشور است و در تمام زمینه های گردشگری مذهبی، فرهنگی، تاریخی، ادبی و سلامت و انواع دیگر گردشگری در کشور شاخص هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با بیان اینکه در توسعه گردشگری باید همه دستگاه های متولی استان تلاش کنند، ادامه داد: به تناسب ظرفیت های موجود آن طور که شایسته است استان فارس را معرفی نکرده ایم و بهترین راهکار معرفی ظرفیت های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در برگزاری رویدادها است.

او بیان کرد: شهرستان نی ریز می تواند یکی از شهرستان های رویداد محور باشد و در این زمینه، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از تمام ظرفیت های خود استفاده خواهد کرد.

شه دوست شیرازی افزود: برای ادامه مرمت های مسجد جامع نی ریز مشکل معوقات پیمانکار حل شده است و روند اداری مستقر شدن پیمانکار جدید در حال انجام است.

این مقام مسئول بابیان این که گردشگری لوکوموتیو حرکت است که باعث رونق میراث فرهنگی و صنایع دستی می شود، ابراز کرد: باید نگاه سنتی را از حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برداریم تا بتوانیم با تمام ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین حراج صنایع دستی استان فارس برگزار می شود

اولین حراج صنایع دستی استان فارس برگزار می شود