مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-07سياسي

داشتن درک درست از اسلام و سیاست برای دانشجویان واجب است


نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه دانشجو باید درک درستی از اسلام و سیاست داشته باشد، گفت: نشست های چهره به چهره بسیاری از مشکلات را حل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر سه شنبه در نشست صمیمی تشکل های دانشجویی دانشگاه های گیلان با اشاره به نقش مهم دانشگاه ها و دانشجویان، اظهار کرد: طی یک نیم قرن گذشته آرمان های انقلاب در دانشگاه های ایران پیگیری شده است.

وی همچنین به حضور بزرگان در دانشگاه ها اشاره و با بیان اینکه از بدو تأسیس این مراکز شاهد حضور بزرگان دین بوده ایم، گفت: بزرگان به دنبال خدا باوری و اندیشه های دینی و اسلامی وارد دانشگاه شدند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به ایستادگی دانشگاهیان ایران در برابر قدرت های سلطه گر، تصریح کرد: پیگیری و استمرار حرکت های ناب اندیشه اسلامی از مهم ترین وظایف دانشجویان است.

وی اسلام خواهی، آرمان گرایی و اندیشه خداباوری را موتور محرکه دانشگاه در تراز نظام اسلامی برشمرد و ادامه داد: ایران الگوی جبهه مقاومت در دنیای امروز بوده و اندیشه خدا باوری و مقاومت در برابر استکبار و استعمار توسط ایران در جهان مطرح شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم فهم عمیق اسلام از سوی دانشجویان، افزود: داشتن شناخت کامل از اسلام بر همه مردم به ویژه دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن درک درست از اسلام و سیاست برای دانشجویان واجب است

داشتن درک درست از اسلام و سیاست برای دانشجویان واجب است