مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-07دانش

16 آذر، حلقه اتصال خون شهیدان دانشجو و بیداری و پویایی اسلامی دانشگاهیان است


دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: گرامیداشت 16 آذر، به منزله زنده نگه داشتنِ حلقه اتصال خون شهیدان دانشجو و بیداری و پویایی اسلامی دانشگاهیان است.

- ایسنا/لرستان دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: گرامیداشت 16 آذر، به منزله زنده نگه داشتنِ حلقه اتصال خون شهیدان دانشجو و بیداری و پویایی اسلامی دانشگاهیان است.

رضا کلانتری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از گذشته تاکنون و در اکثر اتفاقاتی که در جامعه رخ داده است، دانشجویان و دانشگاهیان نقش موثری ایفا کرده اند، بطور کلی قشر دانشجو به خصوص دانشجویان تشکیلاتی به دلیل نگاه مطالبه گرانه، عمیق، منطقی و پژوهشگرانه در هر بازه زمانی در کشور تاثیرگذار بوده و به کمک مسئولین دلسوز و خدمتگذار به حل بسیاری از مسائل پرداخته اند.

وی با بیان اینکه دانشجویان تشکیلاتی همیشه در عرصه های خدمت رسانی پیش قدم بوده و فعالیت های مستمری داشته اند، اضافه کرد: در بحث مقابله با کرونا هم، جامعه اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی و دیگر تشکل های انقلابی استان با فعالیت های جهادی، اعم از کمک به کادر درمان، تهیه و توزیع ماسک، الکل و مواد بهداشتی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی به صورت کمک های مومنانه مردمی به نیازمندان، ضدعفونی مکا های پرتردد در سطح شهر و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر، حلقه اتصال خون شهیدان دانشجو و بیداری و پویایی اسلامی دانشگاهیان است

16 آذر، حلقه اتصال خون شهیدان دانشجو و بیداری و پویایی اسلامی دانشگاهیان است