مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-07سياسي

دانشجو باید نقش محوری در حل مشکلات داشته باشد


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: نبض اصلی دانشگاه، دانشجوست که باید نقش محوری در حل مشکلات داشته باشد.

- محمدمهدی شطفی در گفت وگو با ایسنا با تبریک 16 آذر روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان تمدن ساز هستند و مقام معظم رهبری انتظار تمدن سازی از این قشر دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان در حل مسائل جامعه آنگونه که انتظار می رفته است نبوده اند، افزود: از فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم، مشخص است که ایشان تاکید کردند، رشد علمی کشور کم بوده و نیاز است جهاد علمی توسط جوانان و دانشجویان رخ دهد که هنوز نقش این قشر در حل مشکلات آنچه که باید باشد نیست.

در شرایط کنونی اکثر دانشجویان منفعل شدند مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان افزود: دانشجویان به عنوان نخبگان جامعه هنوز نتوانسته اند در مسائل ورود و در حل آن نقش داشته باشند و متاسفانه اکثر دانشجویان منفعل شدند و البته کرونا نیز مزید بر علت بوده است.

شطفی بیان کرد: دانشجویان باید در حل مسائل مختلف جامعه نقش پررنگ تری داشته باشند و با انجام تحقیق و پژوهش بتوانند نیازی از مملکت را حل کنند.

وی گفت: دانشگاهی که امروز صرفا تبدیل شده به اینکه دانشجو بیاید و چند واحد بگذراند و برود و این نه تنها به آینده دانشجو کمک نمی کند بلکه به آینده کشور هم کمکی نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو باید نقش محوری در حل مشکلات داشته باشد

دانشجو باید نقش محوری در حل مشکلات داشته باشد