مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-07سياسي

ضرب الاجل افزایش پوشش دوز دوم واکسیناسیون در خوزستان


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تعیین ضرب الاجل برای افزایش پوشش دوز دوم واکسیناسیون خبر داد.

- فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در استان عنوان کرد ضرب الاجل افزایش پوشش دوز دوم واکسیناسیون در خوزستان ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تعیین ضرب الاجل برای افزایش پوشش دوز دوم واکسیناسیون خبر داد.

ولی الله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (16 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به تاخیر برخی شهرستان ها در افزایش پوشش دوز دوم واکسیناسیون اظهار کرد: فرمانداران باید در مدت یک هفته، تاخیری ها در تزریق دوم را از هر طریقی چه پیامک یا خانه به خانه وارد مدار واکسیناسیون کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مدیریت هوشمند رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: این طرح به پنج فاز تقسیم شده است؛ در فاز نخست دستگاه های اجرایی، فاز دوم حمل و نقل درون شهری، فاز سوم واحدهای صنفی، فاز چهارم حمل و نقل برون شهری و تردد خودروهای شهری و در فاز پنجم واحدهای علمی تحقیقیاتی و آموزشی هستند که باید کمیته اطلاع رسانی این موضوع که در نهایت مدیریت ها هوشمند خواهد شد را اطلاع رسانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل افزایش پوشش دوز دوم واکسیناسیون در خوزستان

ضرب الاجل افزایش پوشش دوز دوم واکسیناسیون در خوزستان