مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-07سياسي

حماس: برای برگزاری انتخابات آماده ایم


یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس با اشاره به اینکه الجزایر همواره از مساله فلسطین حمایت کرده، گفت، حماس از طرح عبدالمجید تبون، رییس جمهور الجزایر استقبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در تماسی تلفنی با شبکه خبری المیادین اظهار کرد: طرح هایی که تبون از آنها سخن می گوید، مورد استقبال حماس و گروه های فلسطینی قرار گرفتند.

این چهره حماس در ادامه تاکید کرد: ما درخواست هیچ طرفی برای آشتی را رد نمی کنیم و این موضعگیری همیشگی ما است.

همچنین ابومرزوق با اشاره به اینکه حماس از حق خود برای مقاومت دست نمی کشد، گفت: ما از هر فراخوانی برای اتحاد فلسطینی ها استقبال خواهیم کرد.

این عضو دفتر سیاسی حماس افزود: آمریکا در مورد مساله فلسطین عملکرد شفافی ندارد و اگر قصدی برای برگزاری انتخابات وجود داشته باشد، ما آماده حرکت در این مسیر هستیم.

او در ادامه گفت: با مصری ها درباره رویکردمان برای خروج از بن بست فلسطین گفتگو کردیم و آنها با عباس (رییس تشکیلات خودگردان فلسطین) صحبت خواهند کرد و آشتی اساسا متکی به خود فلسطینی ها است و میانجی ها نیت خوبی دارند.

ابومرزوق ادامه داد: (رژیم) اشغالگر از توافقنامه های اسلو خارج شده در حالی تشکیلات خودگردان هنوز به آن پایبند است و امروز مساله فلسطین به جایگاهی غیر قابل رشک رسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: برای برگزاری انتخابات آماده ایم

حماس: برای برگزاری انتخابات آماده ایم