مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-07سياسي

دانشجویان طلایه دارحفظ ارزش ها،باورها و اندوخته های یک ملت هستند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجویان طلایه دار حفظ ارزش ها، باورها و اندوخته های یک ملت و در دفاع از ارزش های فرهنگی و دینی جلودار و پرچم دارهستند.

- یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجویان طلایه دار حفظ ارزش ها، باورها و اندوخته های یک ملت محسوب می شوند و در دفاع از ارزش های فرهنگی و دینی پرچم دارهستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی احمد زاده پیش از ظهر سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج افزود: دانشجویان با بصیرت افزایی و هوشیاری در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی قدم بر می دارند.

وی بیان داشت: 16 آذر، همواره یادآور همگامی دو عرصه مجاهده فی سبیل الله یعنی شهادت و دانش اندوزی است.

استاندار با بیان اینکه تولید علم، گسترش پهنه اخلاق، جنبش عظیم نرم افزاری توأم با تحصیل و تهذیب همراه با آموزش محصول دانشگاه است، گفت: تجلی علم مبتنی بر تعهد در کنار شهامت و ظلم ستیزی ناشی از تقوا و آزادگی در دانشجویان آزادی خواه و فساد ستیز و مبارز در 16 آذر ماه 1332 الگویی ماندگار و یادگار مقدس تلاش در راستای ترویج دین راستین اسلام و اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.

احمد زاده تصریح کرد: 16 آذر روز سربلندی دانشجو و دانشگاه و اهتزاز تعالی انسانیت تا امروز بوده و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضور دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم فرهنگی، هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان طلایه دارحفظ ارزش ها،باورها و اندوخته های یک ملت هستند

دانشجویان طلایه دارحفظ ارزش ها،باورها و اندوخته های یک ملت هستند