مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-07سياسي

سرنوشت مدیریت بحران پایتخت با حکم جدید وزیر کشور


روز گذشته بود که اعلام شد وزیر کشور در حکمی شهردار تهران را به عنوان جانشین خود در «ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران» منصوب کرده است، - روز گذشته بود که اعلام شد وزیر کشور در حکمی شهردار تهران را به عنوان جانشین خود در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران منصوب کرده است، در همین راستا مشاور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره آثار این انتصاب گفته است.

محسن نادی در گفت وگو با ایسنا، درباره انتخاب شهردار تهران به عنوان جانشین وزیر کشور در در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران گفت: در این مورد باید به دو نکته توجه کرد، اول اینکه شهرداری تهران طبق قانون مدیریت بحران که در سال 1387 تصویب شده بود، متولی مدیریت بحران در شهر تهران بود و برهمین اساس ساختار و سازوکار فعالیت خود را فراهم کرده بود.

وی ادامه داد: در واقع یک سازوکار مدیریتی و هماهنگی در این خصوص ایجاد شده و کارگروه های 14 گانه در حوزه ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران تشکیل شده و اقداماتی را انجام داده بود.

از این رو یک ظرفیت خیلی خوبی ایجاد شده بود که با تغییر قانون مدیریت بحران در سال 1398 امکان استفاده و بهره برداری درست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت مدیریت بحران پایتخت با حکم جدید وزیر کشور

سرنوشت مدیریت بحران پایتخت با حکم جدید وزیر کشور