مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-07اقتصادي

عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت محور «فردوس- دیهوک»


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس از عملیات لکه گیری هندسی و روکش حفاظتی آسفالت محور «فردوس- دیهوک» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردوس، احمد آخوندی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  شهرستان فردوس ظهر امروز در جمع خبرنگاران، از آغاز عملیات لکه گیری هندسی و آسفالت در محور فردوس دیهوک و سایر محورهای شهرستان خبر داد.

وی بیان داشت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، لکه گیری هندسی و روکش آسفالت در محورهای شهرستان آغاز و اجرایی  شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس تصریح کرد: با توجه به آمار بالای تردد خوردوهای عبوری و ترانزیتی در محورهای شهرستان فردوس و در راستای افزایش ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی، رفاه حال کاربران جاده ای و رضایت مندی عمومی، عملیات لکه گیری آسفالت به صورت پیمانی از شهریور ماه سال جاری آغاز شده که برای اجرای این عملیات حدود 70 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

آخوندی افزود : بخشی از این پروژه تکمیل و بخش دیگر آن در دست انجام و اعتبار این پروژه بالغ بر7 میلیارد ریال است که با اجرای این عملیات ضمن رفع خرابی های موجود از پیشرفت خرابی ها به لایه های زیرین و مابقی سطح رویه جلوگیری خواهد شد و روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت محور «فردوس- دیهوک»

عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت محور «فردوس- دیهوک»