مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-07سياسي

از شبکه ملی اطلاعات برای مردم هیولا ساخته اند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است برای مردم از شبکه ملی اطلاعات هیولا ساخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صحن علنی امروز مجلس گفت: مسائلی امروز در مجلس مطرح شد که وزارت ارتباطات برای حل این مشکلات برنامه های دارد، در چند حوزه برنامه های تحولی را پیش بینی کرده ایم که در جلسه رای اعتماد هم آن ها را بیان کردم.

شبکه ملی اطلاعات، هوشمند سازی دولت، اقتصاد دیجیتال، توسعه ارتباطات روستایی، امنیت فضای مجازی، صنعت فضایی و مسائل مربوط به صنعت پست را از جمله برنامه این وزارت خانه معرفی کرد و گفت: شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیر ساخت فضای مجازی کشور یکی از مهمترین و راهبردی ترین طرح هایی است که باید به سرعت در کشور دنبال شود، ولی متاسفانه علی رغم تلاش های گذشته وضعیت ما مطلوب نیست.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سابقه این شبکه به 15 سال قبل برمی گردد، ولی تازه در 9 سال گذشته شورای عالی فضای مجازی تکلیف دستگاه ها را در تحقق این برنامه مشخص کرده است.

در دروه جدید وزارت ارتباطات محور همه فعالیت های ما در حوزه ارتباطات شبکه ملی اطلاعات است و وزارت ما وزارت توسعه شبکه ملی اطلاعات خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شبکه ملی اطلاعات برای مردم هیولا ساخته اند

از شبکه ملی اطلاعات برای مردم هیولا ساخته اند