مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-07اقتصادي

نصب برچسب نرخنامه مصوب کرایه تاکسی در همدان/ افزایشی در کرایه نداریم


سرپرست معاونت تاکسیرانی و حمل ونقل بار و کالای شهرداری همدان از نصب برچسب نرخنامه مصوب کرایه تاکسی در همدان خبر داد و گفت: به دلیل شیوع کرونا نرخنامه بر روی تاکسی ها نصب نمی شد اما اخیرا به درخواست شهروندان نصب شد و تا پایان سال افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اخیرا مردم همدان نسبت به افزایش کرایه های برخی از خطوط تاکسی از سوی بعضی از رانندگان گلایه هایی داشتند و اظهار می کردند که این رانندگان هر کدام نرخی را برای خود تعیین کرده اند و اعتراض هم می کنند با برخورد نامناسبی از سوی آنها مواجه می شوند.

این امر اخیرا باعث شد شهروندان از راه های مختلف اعتراض خود را به گوش معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان برسانند که روز گذشته از سوی این سازمان شاهد نصب برچسب قیمت بر روی تاکسی های همدان بودیم.

سرپرست معاونت تاکسیرانی و حمل ونقل بار و کالای شهرداری همدان نسبت به این مسئله در گفت وگو با فارس اظهار کرد: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر، نرخنامه مصوب کرایه تاکسی هر سال مشخص و روی خودروها نصب می شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرروت کاهش تعداد مسافرها دو سال نصب نشده بود.

محمود حضرتی بیان کرد: اخیرا به درخواست شهروندان با مراجعات حضوری به شهرداری و اعلام از طریق سامانه 137 و رسانه ها که نرخ ها مصوب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب برچسب نرخنامه مصوب کرایه تاکسی در همدان/ افزایشی در کرایه نداریم

نصب برچسب نرخنامه مصوب کرایه تاکسی در همدان/ افزایشی در کرایه نداریم