مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-07سياسي

ضرورت توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی در بین جوانان


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مراکزی همانند دانشگاه های فنی و حرفه ای باید فرهنگ کار و کارآفرینی را در بین جوانان و در جامعه توسعه دهند.

- به گزارش، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان، با تاکید بر اینکه زندگی سعادتمند در گرو عمل به قرآن است، اظهار کرد: برای دریافت نتیجه مؤثر و همراه با موفقیت لازم است تا حرکت های فردی و اجتماعی در جامعه مبتنی بر آموزه های قرآنی باشد.

وی با اشاره به اینکه راه حل دستیابی به آرامش در عالم توسط خداوند در قرآن به بشر یادآوری شده است، گفت: انسان برای آسایش در دنیا یک راه بیشتر ندارد و آن نیز عمل به آیه شریفه أَلا بِذِکرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ القُلُوبُ است.

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه قرآن آمده تا بشر را اهل قیام کند، مطرح کرد: قیام به معنای حرکت و عدم توقف است، چرا که اگر جامعه اهل قیام بود، آن زمان دیگر افسردگی و خمودگی در آن بی معنا است.

وی به تشریح مصادیق دستیابی به قیام در جامعه پرداخت و خاطرنشان کرد: در آیه 14 سوره حدید خداوند قائم بودن جامعه را مبتنی بر عدالت و توجه به این اصل مهم معرفی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: هر چه در جامعه ای ظلم و فساد بیشتر باشد، آن جامعه به سمت خمودگی بیشتر سوق پیدا خواهد کرد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی در بین جوانان

ضرورت توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی در بین جوانان