مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-07سياسي

کاهش 80 درصد پرونده های ناظر به مرخصی زایمان/ ابطال یک مصوبه


کاهش 80درصد پرونده های ناظر به مرخصی زایمان، 40 درصدی دعاوی ناظر به کسر 2 درصد حق بیمه ایثارگران از جمله مواردی بود که در جلسه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به ریاست رییس دستگاه قضا مطرح شد.

- به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه صبح امروز (سه شنبه) همزمان با چهلمین سالگرد تأسیس دیوان عدالت اداری با حضور در جلسه هیئت عمومی این دیوان در جلسه این هیأت شرکت کرد در جریان همین نشست یکی از مصوبات دستگاه های دولتی به نفع یک شاکی ابطال شد.

رییس عدلیه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد دیوان عدالت اداری که از سوی حجت الاسلام والمسلمین مظفری قرائت شد گفت: این گزارش نشان دهنده زحمات قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری در زمینه های اتقان آرا، تسهیل امور برای مردم و کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده ها بود.

رییس قوه قضاییه همچنین با اشاره به موضوع دستور کار جلسه امروز هیئت عمومی دیوان عدالت اداری گفت: من میهمان جلسه امروز بودم، در حالیکه در خصوص دستور جلسه امروز هیئت عمومی دیوان عدالت اداری نقطه نظراتی داشتم اما به موجب قانون نباید درباره آن اظهار نظر می کردم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به اصول مهم 170 و 173 قانون اساسی که مربوط به وظایف دیوان عدالت اداری است، گفت: این اصول در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 80 درصد پرونده های ناظر به مرخصی زایمان/ ابطال یک مصوبه

کاهش 80 درصد پرونده های ناظر به مرخصی زایمان/ ابطال یک مصوبه