مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-07سياسي

وجود ظرفیت های لازم برای بروز نوآوری های جوانان


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت:خوشبختانه زیست بوم نوآورانه ای در کشور ایجاد شده تا جوانان به مسیر بروز و شکوفایی خلاقیت هایشان رهنمون شوند.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، سورنا ستاری در مراسم تقدیر از برترین های کنکور سراسری که شب گذشته در برج میلاد برگزار شد با مرور بخشی از خاطرات شهید عباس دوران پیش از آخرین عملیات و شهادت گفت: چه شد که اکنون شهید دوران را بهترین خلبان فانتوم و گوهری ارزنده می دانند؛ ایمان، وطن پرستی و از همه مهم تر از خودگذشتگی فراتر از مهارت و تخصص، باعث می شود یک فرد، نخبه ای مبرز باشد.

وی با تاکید بر این که نخبه برای کشورش هزینه می دهد ادامه داد: ممکن است هر کدام از ما، ادعای وطن پرستی داشته باشیم اما آیا حاضر به پرداخت هزینه اش هستیم! کسانی هستند که ممکن است ادعای نخبگی کنند و چنین جراتی نداشته باشند.

وجه منحصر به فرد یک نخبه در همین از خود گذشتگی است.

ستاری بزرگ ترین ویژگی جوانان را نوآوری آنان دانست و گفت: یکی از بزرگترین نوآوری های خداوند، مرگ است چراکه با جایگزین شدن روح های دیگر، جوانی نوآور، مبتکر و با دانش روز متولد می شود و جانی تازه را به جامعه تزریق می کند.

وی با اشاره به ضرورت اثربخشی نخبه در جامعه پیرامونی ادامه داد: باید ببینیم اگر یک کلیپ یک دقیقه ای یا سه دقیقه ای از زندگی مان ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ظرفیت های لازم برای بروز نوآوری های جوانان

وجود ظرفیت های لازم برای بروز نوآوری های جوانان