مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-07سياسي

دانشجویان باید به دور از کلیشه مطالبه گری کنند


مطالبه گری دانشجویان نباید به سمت مسائل کلیشه ای و کم اثر پیش برود چرا که تحول و تغییر در جامعه با ورود صحیح مردم و به ویژه دانشجویان رقم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز این موضوع تعبیر به آتش به اختیار کردند که با تشخیص ایشان بیان شده و باید با عقلانیت مورد توجه تشکل های دانشجویی قرار گیرد.

این مسئول تبیین کرد: شهید بهشتی، دانشجو را به مؤذن تعبیر کرده که اگر خواب بماند نماز جامعه قضا می شود بنابراین حس و روحیه دانشجویی با همان تعبیری که شهید بهشتی داشتند باید در جامعه نهادینه شود.

اعلایی تاکید کرد: اراده دولت بر مبارزه با فساد است و از تشکل ها می خواهیم هر کجا احساس فساد کردند با عقلانیت و به دور از برخورد احساسی فریاد بزنند و برای مقابله با فساد تلاش کنند.

استاندار قزوین با اشاره به جنس مطالبات دانشجویی گفت: این مطالبات نباید به سمت مسائل کلیشه ای و کم اثر پیش برود چرا که تحول و تغییر در جامعه با ورود مردم و به ویژه دانشجویان در مسائل مختلف رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: باید برای حذف زمینه های فساد در جامعه تلاش کنیم که یکی از عوامل آن، تعیین و انتصاب افراد شایسته و لایق و مؤمن و انقلابی است.

اعلایی با اشاره به این موضوع که استفاده از نخبگان در اداره جامعه برکات زیادی با خود به همراه دارد عنوان کرد: نخبگان به معنای افرادی هستند که ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان باید به دور از کلیشه مطالبه گری کنند

دانشجویان باید به دور از کلیشه مطالبه گری کنند