مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-07اقتصادي

تثبیت بیش از 19 هزار فرصت شغلی در چهار ماه گذشته


بر اساس گزارشها در 120 روز عملکرد دولت سیزدهم، بیش از 8200 بنگاه اقتصادی از تسهیلات حمایتی کرونا بهره مند شده و از محل پرداخت این تسهیلات 19 هزار و 828 فرصت شغلی تثبیت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه سال 1398 و تداوم آن، صاحبان بسیاری از مشاغل و کسب و کارها و صنوف عمدتا خدماتی به شدت آسیب دیده و با توقف فعالیت روبه رو شدند.

در این بین، کسبه و واحدهای صنفی خدماتی از جمله رستورانها، اغذیه فروشی ها، هتل ها، آرایشگاهها و مراکز گردشگری، مراکز آموزشی و باشگاههای ورزشی بیشترین تاثیر از کرونا را متحمل شده و در مسیر رکود و تعطیلی قرار گرفتند.

دولت با وجود محدودیتهای مالی و کمبود منابع عمومی، برخی سیاست های مالی و پولی را برای حمایت از بنگاههای آسیب دیده از کرونا در پیش گرفت.

پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا دولت رییسی در چهار ماه گذشته مصوبه ستاد ملی کرونا در دولت گذشته مبنی بر پرداخت تسهیلات به کسب وکارهای آسیب دیده و پرداخت وام ودیعه مسکن را ادامه داده است.

یکی از مهمترین اقدامات حمایتی دولت برای حمایت از بنگاههای آسیب دیده از کرونا، اعطای تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای رسته های منتخب و آسیب دیده از کرونا بوده که گروه هدف آن صاحبان کسب و کارها و شاغلین بخش رسمی و غیررسمی 14 رسته به شدت آسیب دیده از کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت بیش از 19 هزار فرصت شغلی در چهار ماه گذشته

تثبیت بیش از 19 هزار فرصت شغلی در چهار ماه گذشته