مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-07ورزشي

کوهساری: در بودجه 1401 به استان ها و نقاط کم برخوردار بیشتر توجه شود


نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه 1401 که از سوی دولت به مجلس تقدیم خواهد شد باید به استان ها و نقاط کم برخوردار بیشتر توجه شود.

- نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه 1401 که از سوی دولت به مجلس تقدیم خواهد شد باید به استان ها و نقاط کم برخوردار بیشتر توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی کوهساری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک 16 آذر روز دانشجو بیان کرد: در دو سال اخیر به جهت شیوه ویروس کرونا موضوعات مربوط به دانشجویان و خواسته های آنها در زمینه مختلف کمتر توجه شده است.

دانشجویان در صحنه های مختلف همیشه پیشگام بوده اند و در موفقیت های صورت گرفته نقش اساسی دارند.

وی در ادامه با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور به نقاط مختلف کشور تصریح کرد: امیدوارم سفر ایشان به استان گلستان بخشی از عقب ماندگی های این استان را جبران نماید.

در این سفر انتظار این است که دستگاه های اجرایی با نگاه به حل مشکلات استان اولویت های هر حوزه و هر منطقه را احصاء و جمع بندی کنند، رییس جمهور و وزرای دولت در راستای تکمیل زیر ساخت ها، معیشت و اشتغال در حوزه های مختلف اعم از زیربنایی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با تخصیص اعتبارات لازم در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهساری: در بودجه 1401 به استان ها و نقاط کم برخوردار بیشتر توجه شود

کوهساری: در بودجه 1401 به استان ها و نقاط کم برخوردار بیشتر توجه شود