مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-07سياسي

انقلاب در گام دوم به توان دانشجویان آگاه و بصیر کشور می بالد


سردار یحیی حسین خانی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی، در پیام فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

- ایسنا/آذربایجان غربی سردار یحیی حسین خانی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی، در پیام فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری مرزبانی استان، متن پیام بدین شرح است: دانشجو نیروی مورد امید یک کشور است، دانشجو است که میتواند در مقابل مشکلات بِایستد؛ دانشجو، هم جوان است، هم عالم است؛ او است که فردای کشور را باید اداره بکند، او است که باید آگاه باشد تا سنگر ایستادگی را در مقابل زیاده خواهان و فرصت طلبان و دیگران تقویت بکند، این باید محکم باشد.

1395/04/12 (مقام معظم رهبری مدظله العالی) شانزدهمین روز آذر؛ یادآور به خاک و خون کشیده شدن سه دانشجوی فرهیخته ی میهن، به دست دژخیمان پهلوی است که در اعتراض به سفر رییس جمهور آمریکا به پا خاسته بودند و این روز، روز دانشجو نام گرفت و سندی شد بر استکبارستیزی و حق محوری دانشجویان ایرانی.

امروز انقلاب اسلامی در گام دوم و در اوج توطئه های چند بعدی و پیچیده سیاسی، امنیتی و اقتصادی دشمنان مستکبر بشریت، به توان دانشگاه و دانشجویان آگاه و مومن و بصیر خود متکی است و به آن می بالد؛ دانشگاهیانی که شهدایی چون فخری زاده، شهریاری، علی محمدی، احمدی روشن و تهرانی مقدم و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب در گام دوم به توان دانشجویان آگاه و بصیر کشور می بالد

انقلاب در گام دوم به توان دانشجویان آگاه و بصیر کشور می بالد