مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-07دانش

افزایش ظرفیت دانشجویان علوم پزشکی با فضای آموزشی تعادل ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، 16 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نامه ای به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، - 16 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در نامه ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از طرح افزایش ظرفیت رشته های پزشکی اعلام کردند: با افزایش ظرفیت، چگونه می شود بین دانشجویان و فضای آموزشی فعلی به تعادل و تناسب رسید؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، 16 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نامه ای به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، نسبت به طرح افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی انتقاد کرده و راهکار بهبود سیستم درمانی کشور را تقویت سیستم های بهداشتی و آموزش مردم دانستند.

در این نامه آمده است: احتراما همان طور که مستحضر هستید در ماه های اخیر بحث های جدی بر سر موضوع افزایش ظرفیت رشته پزشکی در آزمون سراسری در فضای رسانه ای کشور به وجود آمده است و تقریبا این ماجرا به یک مجادله ی استادیومی تبدیل شده است و متاسفانه بسیاری از محافل غیرتخصصی درحال نظردهی در این باره شدند.

طرفداران افزایش ظرفیت -که بعضا هیچ ارتباطی از نظر حرفه شغلی به علوم مرتبط با پزشکی ندارند- کوچکترین نقدی به افزایش ظرفیت را با برچسب تعارض منافع و انحصارگرایی از میدان به در می کنند و طرفدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت دانشجویان علوم پزشکی با فضای آموزشی تعادل ندارد

افزایش ظرفیت دانشجویان علوم پزشکی با فضای آموزشی تعادل ندارد