مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-07اقتصادي

ای کاش یک پارک فناوری پردیس در غرب تهران هم بود!


بسیاری از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان مستقر در غرب تهران، با مشکلاتی مختلفی به ویژه کمبود فضای کارگاهی مواجه هستند و وجود فضایی مشابه پارک فناوری پردیس در غرب تهران، - بسیاری از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان مستقر در غرب تهران، با مشکلاتی مختلفی به ویژه کمبود فضای کارگاهی مواجه هستند و وجود فضایی مشابه "پارک فناوری پردیس" در غرب تهران، حسرتی است که بر دل خیلی از این شرکت ها مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر گذرتان به شهرک صنعتی زاگرس در شهر قدس افتاده باشد، با سوله ها و کارگاه های کوچک، اما متعددی روبرو می شوید که در هرکدام، محصولی تولید یا خدمات فنی ارائه می شود.

جالب است بدانید برخی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در این شهرک فعالیت می کنند که ماهیتی متفاوت با غالب کارگاه های این منطقه دارند! در یکی از کوچه پس کوچه های ساکت و آرام این شهرک، روبروی درب یکی از سوله ها توقف می کنیم.

یک درب بزرگ آبی رنگ که نام و نشانی بر سردرب آن نصب نشده است، اما در پس این همه سادگی و سکوت، جوانانی مستعد و با انگیزه، مشغول فعالیت هستند.

در این سوله کارگاهی که با هزینه شخصی تأمین شده است، یک شرکت دانش بنیان و یک استارت آپ مستقر در شتاب دهنده پارک علم و فناوری شریف فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ای کاش یک پارک فناوری پردیس در غرب تهران هم بود!

ای کاش یک پارک فناوری پردیس در غرب تهران هم بود!