مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-07سياسي

آندلوسیزه کزدن مشاهد مشرفه


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یاسین علی محمد؛ حتما ماجرای فتح خونین و فجیع آندلس را که در دست مسلمانان بوده را کم و بیش خوانده اید.

در بیانات نوروزی حضرت امام خامنه ای؛ - در کنار برنامه های خسته کننده و مقطعی و بعضا بی اثر؛ مخاطبین مجموعه های نهاد های حافظ دستاورد های انقلاب اسلامی اینگونه چالش های مهم را که موجبات تردید و نفوذ فکری در مردم می شود را تبیین و هیئات اندیشه ورز بیکار و بیعار به ارزش ها وارد عمل شوند و جلسات گفتمانی برگزار کنند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، یاسین علی محمد؛ حتما ماجرای فتح خونین و فجیع آندلس را که در دست مسلمانان بوده را کم و بیش خوانده اید.

در بیانات نوروزی حضرت امام خامنه ای؛ کلید واژه جنگ شیاطین انس و جن را شنیده ودیده اید و لزوم قوی شدنمان در برابر دشمنان خدا را.

در این مصاف نهایی دشمن؛ با اطلاع از شکل گیری نقشه جدید قلمرو انقلاب اسلامی پس از مرگ جریان ماسونی اصلاحات در داخل و مرگ ناگهانی غریق استخر سعدآباد؛ که منجر به قطع ترمینال سیگنالیسم سرویس زیتون و سیا شد و تحولات منطقه، عملیات بزرگ قطع شریان های مهم انرژی الهی را با بازی کرونا آغاز کرد و به زعم خود که با بسته شدن مشاهد مشرفه و اماکن دینی؛ جریان الهی ضعیف شده و با قطع ارتباط و ایجاد ناامیدی در مسلمین؛ بخصوص شیعه که از دست دین و توسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آندلوسیزه کزدن مشاهد مشرفه

آندلوسیزه کزدن مشاهد مشرفه