مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-07سياسي

برگزاری جشنواره گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور در بیارجمند


رییس پارک ملی توران از برگزاری دهمین جشنواره گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا در بخش بیارجمند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، احمد رادمان، رییس پارک ملی توران پیش از ظهر امروز در دهمین جشنواره گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور در بیارجمند اظهار کرد: این جشنواره گردشگری پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس سنتی، دوبیتی خوانی، آوازخوانی توسط افراد محلی، بازی های بومی و محلی اجرا شد و از جاذبه های گردشگری روستاهای منطقه و اقامتگاه های بوم گردی و روستاگردی و صنایع دستی و محصولات روستایی و .

بازدید به عمل آمد.

رادمان همچنین به معرفی زاغ بور، تنها پرنده بومی انحصاری ایران پرداخت و معرفی کاملی نیز از مجموعه تحت حفاظت توران و تنوع زیستی منطقه داشت.

وی با اشاره به فعالیت های مختلف انجام شده در جهت حفاظت بهتر از حیات وحش، بر لزوم حفاظت از محیط زیست با کمک و مشارکت عموم مردم تأکید کرد.

در این جشنواره در جهت شناخت و آگاهی رسانی بهتر و بیشتر شرکت کنندگان، تبلیغات محیطی گسترده ای نیز با عنوان زاغ بور و سایر گونه های مهم حیات وحش منطقه توران در جای جای روستای هدف گردشگری قلعه بالا و محل برگزاری جشنواره با نصب بنر و تصاویر مربوطه به نمایش گذاشته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور در بیارجمند

برگزاری جشنواره گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور در بیارجمند