مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-07اقتصادي

کاهش 40 درصدی خاموشی برق در سیستان و بلوچستان


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: طی اقدامات انجام شده توسط پرسنل توزیع برق، همکاری مردم و ادارات این استان میزان خاموشی برق در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد کاهش داشته است.

- محمد علی سماعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: انجام مانورهای عملیاتی مختلف در جهت احداث و اصلاح شبکه، اقدام به موقع پرسنل در رفع خاموشی و همکاری مردم در استفاده بهینه از انرژی به رغم بسیاری از مشکلات صنعت برق در سالجاری، باعث کاهش خاموشی در این استان و رضایتمندی مردم شد.

وی در ادامه به صرفه جویی هفت هزار مگاوات ساعتی توزیع برق سیستان و بلوچستان با انجام تعمیرات خط گرم اشاره کرد و افزود: انجام تعمیرات خط گرم در پنج ناحیه دیسپاچینگی استان، سبب صرفه جویی انرژی به میزان هفت هزار و 606 مگاوات ساعت در نیمه اول سالجاری شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اعتبار این میزان صرفه جویی، 2 میلیارد و 326 میلیون تومان بر آورد شده است.

وی ادامه داد: 98 دستگاه ترانسفورماتور نیز با اعتباری بیش از 562 میلیون تومان طی این مدت اورهال شده است که از این تعداد 90 دستگاه تعمیر و 8 دستگاه اسقاط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی خاموشی برق در سیستان و بلوچستان

کاهش 40 درصدی خاموشی برق در سیستان و بلوچستان