مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-07سياسي

دانشجویان همواره نقشی پیشرو در تحولات سیاسی و اجتماعی داشته اند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دانشجویان ذخایر کشور هستند، گفت: دانشجویان همواره نقشی پیشرو در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور ایفا کرده اند.

- ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار جهانی، 16 آذر روز دانشجو را به تمامی دانشجویان تبریک گفت و اظهار داشت: دانشجویان همواره نقشی پیشرو را در تحولات سیاسی و اجتماعی ایران پس از انقلاب ایفا کردند.

وی افزود: از همین رو و به واسطه چنین جایگاه مهمی است که امامین انقلاب همواره به این قشر تأثیر گذار توجه ویژه داشته اند و از آنان با تعابیر ویژه ای همچون جوانان روشنفکر ، جوانان ارزنده اسلام ، فرزندان ایران ، قوه متفکره ملت ، افسران جوان جنگ نرم ، قشر برگزیده جامعه ، امید آینده کشور و … یاد کرده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دانشگاه و دانشجو باید همواره انقلابی باشند، ادامه داد: با توجه به اینکه اداره کشور در سال های آینده بر عهده این قشر تأثیر گذار است قطعاً مسئولان باید برنامه های ویژه ای برای این نسل آینده ساز داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان ذخایر گران بهای ایران اسلامی هستند، گفت: روز 16 آذر جلوه ای روشن از مقاومت و ایستادگی دانشجوی آگاه و مسلمان در برابر استکبار جهانی است و نقطه عطف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان همواره نقشی پیشرو در تحولات سیاسی و اجتماعی داشته اند

دانشجویان همواره نقشی پیشرو در تحولات سیاسی و اجتماعی داشته اند