مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-07اقتصادي

ثبت اطلاعات گوشت مرغ در سامانه رهگیری پست


مدیرکل دامپزشکی استان کرمان با اشاره بر اهمیت حمل بهداشتی گوشت مرغ نسبت به لزوم همکاری مدیران کشتارگاه ها درخصوص بکارگیری سامانه رهگیری گوشت مرغ توسط اداره پست استان، - تاکید و عنوان کرد: بر اساس مصوبات تنظیم بازار استان، خودروهای حمل گوشت مرغ باید دارای پروانه بهداشتی و کد IVC  باشند.

حسین رشیدی افزود: مشخصات این خودروها در سامانه تجارت ثبت و راننده خودرو با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند خود موظف است میزان معین گوشت مرغ را به همه مراکز عرضه عمده و خرد تحویل داده و فروشنده تخلیه آن را ثبت نماید.

این مقام مسئول با اعلام اینکه بارگیری و توزیع گوشت مرغ باید در حضور مسئول فنی بهداشتی کشتارگاه ها انجام شود و خروج مرغ در زمان های دیگر از کشتارگاه ها ممنوع است، افزود: در این طرح که با همکاری شرکت پست استان و کشتارگاه های طیور عملیاتی شده است، نسبت به رهگیری نظام مند (سیستماتیک) خودروهای حامل گوشت مرغ از سطح کشتارگاه تا محل عرضه اقدام خواهد شد.

وی افزود: از کشتارگاه های مرغ در سطح استان و خودروهای حمل مرغ درخواست شده تا نرم افزار مربوطه که توسط اداره پست ایجاد شده را نصب کنند تا فرایند تولید تا توزیع تحت نظر باشد، ضمن اینکه خرده فروشان گوشت مرغ نیز باید در سامانه جامع تجارت، ثبت نام و میزان دریافتی خود را در این سامانه به ثبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اطلاعات گوشت مرغ در سامانه رهگیری پست

ثبت اطلاعات گوشت مرغ در سامانه رهگیری پست