مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-07اجتماعي

بازگشت به دانشگاه، مسئله این است


دانشجویان و اساتید که حدود دو سالی است از محیط دانشگاه دور بوده اند، می توانند امیدوار باشند با سرعت گرفتن واکسیناسیون و البته همراهی عمومی در رعایت پروتکل های بهداشتی، - بار دیگر حضور در کلاس و نشستن در پشت صندلی های دانشگاه را تجربه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ورود میهمان ناخوانده ای به نام کرونا در این دو سال، آرامش را از مردم جهان سلب کرده است.

طوفانی که تمام عرصه های زندگیِ انسانِ قرن بیست و یکمی را تحت تأثیر قرار داده است.

کرونا این روزها دیگر به بخشی از زندگی مردم جهان تبدیل شده است.

نظام آموزش عالی در سراسر دنیا هم از آسیب های ناشی از این طوفان سهمگین در امان نبوده و هنوز هم دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در جهان به شکل کامل بازگشایی نشده اند و در این مدت، دانشجویان و اساتید به جای تجریه حضور در کلاس های دانشگاه و آزمایشگاه و کتابخانه، فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی را از صفحه نمایش تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ شان دنبال می کنند.

تلاش دانشمندان و پژوهشگران کشورهای مختلف در زمینه تولید واکسن کووید 19، بارقه های امید را در دل مردم جهان روشن کرده است.

روند واکسیناسیون کووید 19 در بسیاری از کشورهای جهان با سرعت خوبی پیش می رود و می تواند در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پس از دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به دانشگاه، مسئله این است

بازگشت به دانشگاه، مسئله این است