مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-07اقتصادي

شاخص سرمایه گذاری فارس مناسب است/بانک ها مشکل واحدهای اقتصادی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: علیرقم اینکه شاخص جذب سرمایه گذری در فارس مناسب است اما شاهد فرار سرمایه گذاران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیان کرد: یکی از واقعیت هایی که در سطح استان فارس شاهد آن هستیم آن است که سرمایه گذاران تمایل خاصی به سرمایه گذاری در استان فارس نداشته و به دنبال فرار سرمایه گذاری از استان هستند.

وی ادامه داد: علیرغم آنکه شاخص جلب سرمایه گذاری در استان فارس قابل توجه است ولی جذب سرمایه گذاری در سطح استان فارس کاهش قابل توجهی داشته است و طی سالیان اخیر هیچ سرمایه گذاری خارجی جذابی در استان فارس صورت نگرفته است.

مبینی با اشاره به آمارهای مرکز آمار مجلس تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در سطح ملی فارس با آن مواجه است گزارشی است که مرکز آمار مجلس ارائه کرده و اگر کسی این گزارش را مطالعه کند دیگر هیچ علاقه مندی به سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در استان فارس وجود نخواهد داشت زیرا آمارهای اقتصادی و استان فارس در این گزارش وضعیت فارس را وضعیت نامناسب عنوان کرده است.

به گفته این مقام مسئول اصلی ترین نیازی که استان فارس دارد تحقق فرهنگ سرمایه گذاری در جامعه است و این وظیفه بر عهده رسانه هاست.

مبینی خبرداد: پنجره واحد سرمایه گذاری فعالیت خود را در سطح استان فارس آغاز کرده این پنجره علاوه بر ایجاد و طراحی طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص سرمایه گذاری فارس مناسب است/بانک ها مشکل واحدهای اقتصادی

شاخص سرمایه گذاری فارس مناسب است/بانک ها مشکل واحدهای اقتصادی